Bouygues Immobilier Polska stawia na nowoczesność

Przestronne i nowoczesne biura sprzedaży, niebanalne wystroje wnętrz, doradztwo kredytowe czy profesjonalna obsługa to już absolutny standard, jaki oferują deweloperzy. Największe firmy idą o krok dalej i korzystając z najnowszych technologii, pozwalają klientom doświadczać więcej. W ten trend wpisuje się m.in. interaktywna makieta inwestycji w nowo otwartym biurze sprzedaży Bouygues Immobilier Polska.

Customer experience to określenie sumy doświadczeń klienta w kontakcie z marką czy produktem. Branża deweloperska powinna zwracać na ten aspekt szczególną uwagę, ponieważ zakup mieszkania to decyzja złożona i wieloetapowa. W związku z tym kontakt klienta z marką może się odbywać na wielu różnych płaszczyznach w dłuższej perspektywie czasowej, a na finalną opinię o deweloperze wpływa również etap obsługi posprzedażowej.

– Mamy świadomość, że zakup mieszkania to dla wielu naszych klientów bardzo ważny moment
w życiu. Dlatego od początku pracujemy na zaufanie, jakim chcemy, aby nas obdarzyli. Na naszej stronie internetowej można znaleźć Przewodnik Nabywcy, w którym krok po kroku pokazujemy, który z naszych specjalistów i na jakim etapie będzie pomagał w trakcie całego procesu nabywania mieszkania – mówi Krzysztof Foder, dyrektor sprzedaży i marketingu w Bouygues Immobilier Polska
Wszyscy klienci, którzy zdecydują się na zakup, są również na zakończenie tego procesu proszeni o wypełnienie krótkiej ankiety satysfakcji. Dzięki temu na bieżąco monitorujemy jakość naszej pracy.

Biuro sprzedaży, czyli wizytówka dewelopera
Profesjonalna obsługa na każdym etapie procesu zakupu mieszkania powinna również korespondować z przestrzenią, w jakiej najczęściej dochodzi do styku pomiędzy pracownikiem biura a nabywcą. Chodzi oczywiście o biura sprzedaży, które powinny być zaprojektowane tak, aby zapewniać odwiedzającym jak największy komfort. Estetyczne i funkcjonalne, są swego rodzaju wizytówką deweloperów, którzy oferują klientom wykończenia mieszkań pod klucz.

Zgodnie z najnowszymi trendami dotyczącymi wystroju wnętrz, w nowym centralnym biurze sprzedaży wyznaczonych zostało kilka stref. Jest tam wydzielone miejsce kontaktu z klientami, czy też strefa Atelier z materiałami do wykończenia wnętrz. Wszystkie wnętrza swoją kolorystyką i charakterem nawiązują do tradycji Grupy Bouygues i odpowiadają identyfikacji wizualnej firmy.

Czas na interaktywność
Warto zwrócić uwagę, że elementem, który najsilniej wyróżnia deweloperów w dążeniu do zapewniania nabywcom jak najlepszych doświadczeń, jest wykorzystywanie nowych technologii. Powoli odchodzi się od drukowanych folderów z opisami inwestycji i wielkich makiet osiedli, stojących na środku biura sprzedaży pod szklaną kopułą. Projekty inwestycji coraz częściej prezentuje się w sposób interaktywny.

Rozmawiając z klientami zauważyliśmy, że bardzo często pytają nas oni o to, jak będzie padało światło dzienne w danym lokalu. Stwierdziliśmy, że najlepiej będzie im to zademonstrować. Dlatego w naszym biurze centralnym znajduje się interaktywny ekran pokazujący inwestycje, z uwzględnieniem pory dnia i stron świata. Dzięki temu, przybliżając rzut ekranu na konkretną inwestycję, możemy zobaczyć, jakie jest nasłonecznienie i doświetlenie budynku o różnych godzinach – komentuje Krzysztof Foder. – Dodatkową zaletą najnowszego ekranu jest też to, że pokazuje on całą okolicę, czego ani foldery, ani tym bardziej makiety, nie mogły w pełni zapewnić.

W tej chwili interaktywne makiety inwestycji dostępne są jedynie w kilku biurach sprzedaży największych deweloperów. Z czasem jednak taka forma prezentacji oferty stanie się zapewne standardem.

* * *
Bouygues Immobilier Polska
Bouygues Immobilier Polska Sp. z o.o. to rodzinna firma deweloperska o zasięgu międzynarodowym, obecna w Polsce od 2001 roku. Od początku swojej działalności na rynku warszawskim do chwili obecnej spółka oddała do użytkowania4000 mieszkań i domów. Firma należy w 100 proc. do Bouygues Immobilier z siedzibą we Francji. Pierwszą inwestycją oddaną do użytku przez Bouygues Immobilier Polska była Rezydencja Renoir na Ursynowie. Obecnie spółka realizuje jedenaście projektów w Warszawie, trzy we Wrocławiu oraz jeden w Poznaniu. Jakość oferowanych przez firmę produktów została potwierdzona przyznanym jej w 2004 roku Certyfikatem Systemu Jakości ISO 9001:2001, który jest odnawiany co 2 lata. Ponadto dwie spośród inwestycji Bouygues Immobilier Polska wyróżnione zostały prestiżowym certyfikatem HQE International, premiującym budownictwo wysokiej jakości przyjazne środowisku. Firma jest członkiem Polskiego Związku Firm Deweloperskich.

O Bouygues Immobilier
Bouygues Immobilier jest jednym z liderów branży budowlanej w Europie i największym deweloperem we Francji. Firma zatrudnia ok. 1889 pracowników, a jej obroty w 2015 roku wyniosły 2,3 miliardów euro. Firma posiada 13 oddziałów we Francji i 4 w Europie. Od 60 lat Bouygues Immobilier realizuje projekty budownictwa mieszkaniowego oraz komercyjnego, prowadząc działalność operacyjną w ponad 230 miastach.

O Grupie Bouygues
Bouygues to zdywersyfikowana Grupa przemysłowa z rozwiniętą kulturą korporacyjną, mająca swoją główną siedzibę
w Saint-Quentin w Yvelines (Francja). Jej działalność skupia się na dwóch sektorach: budownictwie – Bouygues Construction (budownictwo, prace publiczne oraz sieci elektryczne), Bouygues Immobilier (nieruchomości) i Colas (budownictwo drogowe), oraz branży telekomunikacyjnej i mediów – kanał telewizyjny TF1 oraz spółka Bouygues Telecom. Grupa jest częściowym udziałowcem firmy Alstom. Do największych osiągnięć Bouygues należy realizacja stadionu Stade de France w Paryżu, tunel pod kanałem La Manche oraz gmach Parlamentu Europejskiego w Strasburgu. Grupa Bouygues prowadzi działalność w ponad 80 krajach, zatrudniając około 120 tys. pracowników. Firma jest notowana na giełdzie w Paryżu (Euronext: EN).


Dodatkowych informacji udzielają:

Barbara Matusik
24/7Communication Sp. z o.o.,
Mob: +48 505 103 529
E-mail: barbara.matusik@247.com.pl

Magdalena Mikołajczak
24/7Communication Sp. z o.o.,
Mob: 530 224 456
E-mail: Magdalena.mikolajczak@247.com.pl

Jesteś deweloperem i chciałbyś dotrzeć ze swoimi inwestycjami do nowych klientów?

Wypromuj oferty swoich mieszkań i zwiększ ich sprzedaż przez internet. Dowiedz się, jakie jeszcze korzyści czekają z promocji Twojej firmy na naszym portalu Flateo.